Opgelost door Verrassingstickets.nl: Bestemmingsbericht laat op zich wachten, reageren niet op mail

Gerrie Breusers

Heb op zondag 23-08-2015 via vakantieveiling een verrassingsticket ''gewonnen'. Betaald en de gewenste tijden ed doorgeven. Reactie komt dat alles in behandeling is. Op zaterdag 29-08-2015 volgt een mail dat onze data niet mogelijk zijn en andere data worden voorgesteld. Direct de mail beantwoord met de nieuwe gewenste datum.
Op maandag 31-08-2015 een mail gehad met'Bedankt voor uw reactie. Wij gaan uw stedentrip reserveren'. Tot op heden niets gehoord van Verrasingstickets.nl Ook op mail wordt niet gereageerd. Zelfs een melding op facebook leidt niet tot reactie.
Dus bewuste oplichting lijkt de oorzaak.

Geld terug

Wij vinden dat Verrassingstickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Verrassingstickets.nl
    Beste Gerrie Breusers,

Hartelijk dank voor uw bericht en wat vervelend te vernemend dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw reservering. De e-mails die u ons 3 dagen geleden heeft toegestuurd zijn in goede orde ontvangen en moesten nog worden verwerkt.

Zojuist heeft een van onze medewerkers telefonisch contact met u gehad om uw boeking door te nemen. Wij hebben uiteindelijk met u een afspraak kunnen maken om uw reservering alsnog in orde te maken met een gratis extraatje.

De boekingsbevestiging van uw reis met alle nadere informatie kunt u vandaag per e-mail tegemoet zien. Wij hopen hiermee uw onvrede te hebben verholpen zodat u weer kunt uitkijken naar een aangename reis.

Verrassingstickets.nl
    Gerrie Breusers
    Verrassingstickets heeft dezelfde dag (na ong. 10 min) telefonisch contact opgenomen. Uiteindelijk is alles binnen 1 uur netjes opgelost!
    Netjes afgehandeld door Verrassingstickets

Ook een klacht indienen over Verrassingstickets.nl?