Klacht Verrassingstickets.nl: Betaald voor drie tickets, maar twee vliegtuigstoelen gekregen

asambasamba

We reizen met ons zoontje van 1 jaar. We moesten een volwaardig volwassenenticket voor hem kopen, staat er op de site. Nou ja, oké dan, we krijgen er dan in elk geval nog een derde vliegtuigstoel voor dat geld. Toch?! Nou niet dus. Ze hebben ons zoontje gewoon op schoot geplaats en de rest van het geld in hun eigen zak gestoken. Als we dan contact met ze opnemen krijgen we de meest botte en onvriendelijke reactie die ik ooit van een klantenservice heb gekregen. Na zeer veel aandringen zijn ze ons nog steeds geen centimeter tegemoet gekomen. Geen derde vliegtuigstoel (ook al was die beschikbaar en was er een manier om die te boeken voor een kleintje) en ook geen vergoeding. Dus onze energieke dreumes heeft 2 uur lang op onze schoot in een klein Ryanair stoeltje moeten vertoeven (en daar was hij niet blij mee...)

Ze schuilen zich achter het feit dat er officieel drie vliegtuigTICKETS worden beloofd (en geen stoelen). Onze zoon kreeg een boarding pass zonder stoel, dus hun verplichting is dan 'voldaan', zij het op een zeer misleidende manier. Er staat NERGENS op de website vermeld dat je kindje geen vliegtuigstoel krijgt (ook al betaal je de volwaardige prijs voor hem). Pure misleiding, met die informatie hadden we de tickets nooit gekocht.

Ze beweren dat dit door Ryanair zo automatisch wordt gedaan en dat zij er niets aan kunnen doen. Ryanair vertelde ons daarop expliciet dat een derde stoel boeken WEL mogelijk is, alleen tegen betaling van de volwassenen prijs. Dat weigerde Verrassingstickets te doen na opnieuw contact op te nemen.

Voor een derde vliegtuigstoel is het nu te laat. Het geld terug van het derde vliegtuigticket is dan ook de enige oplossing die we nog acceptabel zouden vinden.

Wij vinden dat Verrassingstickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verrassingstickets.nl?