Wij vinden dat Verrassingstickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Verrassingstickets.nl: boek voor 3 dagen krijg er nog niet eens 1,5
Details
De klacht
Ik heb een 3 daagse reis geboekt, eerst zou je binnen 7 dagen een bestemming krijgen, krijg je na 8 dagen een mail dat je niet via deze keuze vliegveld kan vertrekken. Wij hebben ons aangepast en een ander vliegveld gekozen. Vervolgens nog 3 dagen wachten, krijg je een mooie bestemming. Vlieg je de 1ste dag pas smiddags en ben je pas savonds in je hotel. En de vertrekdag vlieg je om 10 uur weer terug, 2 uur van te voren moet je aanwezig zijn, en ook nog bijna 1 uur naar het vliegveld dat is dus om minimaal om 7 uur vertrekken. We hebben extra betaald voor een ontbijt, deze kunnen we waarschijnlijk nieteens nuttigen! Ik heb contact gehad en nu bieden ze me een andere bestemming aan dat ik eerder zouden kunnen vertrekken, maar dan kost ons dat 75 euro pp! De boeking van deze drie dagen kost €99! Ik voel me op zijn zachts gezegd not amused,misleid. Nadat je dus de mail hebt ontvangen staat erin dat dit de bevestiging is en dat deze niet te veranderen is maar je weet dan pas je schemaDe oplossing
Kosteloos een dag langer verblijven (zou ook nog wel max.€20 pp extra willen bijbetalen) of geld terug!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.