Klacht Verrassingstickets.nl: boek voor 3 dagen krijg er nog niet eens 1,5

Geja

Ik heb een 3 daagse reis geboekt, eerst zou je binnen 7 dagen een bestemming krijgen, krijg je na 8 dagen een mail dat je niet via deze keuze vliegveld kan vertrekken. Wij hebben ons aangepast en een ander vliegveld gekozen. Vervolgens nog 3 dagen wachten, krijg je een mooie bestemming. Vlieg je de 1ste dag pas smiddags en ben je pas savonds in je hotel. En de vertrekdag vlieg je om 10 uur weer terug, 2 uur van te voren moet je aanwezig zijn, en ook nog bijna 1 uur naar het vliegveld dat is dus om minimaal om 7 uur vertrekken. We hebben extra betaald voor een ontbijt, deze kunnen we waarschijnlijk nieteens nuttigen! Ik heb contact gehad en nu bieden ze me een andere bestemming aan dat ik eerder zouden kunnen vertrekken, maar dan kost ons dat 75 euro pp! De boeking van deze drie dagen kost €99! Ik voel me op zijn zachts gezegd not amused,misleid. Nadat je dus de mail hebt ontvangen staat erin dat dit de bevestiging is en dat deze niet te veranderen is maar je weet dan pas je schema

Kosteloos een dag langer verblijven (zou ook nog wel max.€20 pp extra willen bijbetalen) of geld terug!

Wij vinden dat Verrassingstickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Verrassingstickets.nl
    Beste mevrouw Kruizinga,Bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat u niet tevreden bent met de vertrektijden van uw reis naar Porto.Zoals aangegeven op onze website doen we ons best tegemoet te komen aan ieders wensten omtrent de vertrektijden van de arrangementen. Deze vertrektijden verschillen enorm per arrangement en per vertrekdatum. Wanneer u wensen aangeeft dan proberen we daar altijd rekening mee te houden.U heeft geen specifieke wensen aangegeven en daarom is uw reservering zonder speciale voorkeuren afgehandeld voor een arrangement naar de mooie bestemming Porto.Het spijt ons dat we u niet anders kunnen informeren.Met vriendelijke groet,Verrassingstickets.nl
    Geja
    Dit is geen tegemoedkoming, en er word gezegd dat wij geen speciale wensen aangeven hebben? Hoe hadden wij dat moeten doen? Heel erg jammer dat jullie op deze manier reageren. We horen jullie niet praten over dat jullie de 7 dagen ook niet nakomen om de bestemming te laten horen, wat jullie beloven. Wij zouden ons extra bijbetalende ontbijt ook kunnen nuttigen, wat onmogelijk is op deze tijden! Hoe gaat u dit dan oplossen? U begrijpt dat we dit wel hebben duidelijk hebben aangegeven!
    Verrassingstickets.nl
    Beste mevrouw Kruizinga, Bedankt voor uw bericht en jammer te lezen dat u er geen begrip voor heeft dat we onmogelijk kunnen weten wat uw wensen zijn als u deze niet tijdens het maken van uw reservering kenbaar maakt.U kunt ook op de laatste dag uw ontbijt nuttigen zoals u dat heeft gereserveerd.Tenslotte informeren we u dat een boeking kan worden verwerkt als er een beschikbare vertrekdatum met u overeen is gekomen. De dag nadat dit met u overeen is gekomen ontving u meteen de boekingsbevestiging.Met vriendelijke groet,Verrassingstickets.nl
    Geja
    Jammer dat jullie er totaal niets aan doen om de klacht serieus te nemen en vasthouden aan jullie standaard regeltjes, die dus klaarblijkelijk niet duidelijk genoeg zijn, met betrekking tot aankomst en vertrektijden waar jullie op doelen in jullie reactie, die wij dus bij de opmerkingen zouden moeten plaatsen, wij hadden geen idee dat als je drie dagen boekt er nog geen anderhalve dag zou zijn!

Geja

Ook een klacht indienen over Verrassingstickets.nl?