Klacht Verrassingstickets.nl: Datum en bestemming

Klachtnummer
# 113838
Gebruiker
Arenchan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hebben nu twee weken geboekt en we weten nog steeds geen bestemmin en datum. Ook twee keer gebeld!

De oplossing

Mailtje met bestemming en datum!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Verrassingstickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Verrassingstickets.nl
    Datum
    Beste Aren Chan,

    Hartelijk dank voor uw bericht en vervelend te horen dat uw reservering nog niet naar wens in orde is gemaakt. Wij hebben vernomen dat er additionele informatie nodig is om uw reservering te kunnen afhandelen.

    Zojuist is hierover een e-mail aan u verzonden. Vriendelijk verzoeken wij u de gevraagde informatie aan te leveren zodat wij uw reservering in orde kunnen maken.

    Alvast bedankt voor uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Verrassingstickets.nl
  2. Auteur
    Verrassingstickets.nl
    Datum
    Beste Aren Chan,

    Inmiddels is per e-mail overeengekomen dat een terugbetaling voor u de beste oplossing is. Wij hopen hiermee aan uw verzoek tegemoet te zijn gekomen en uw verzoek naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Verrassingstickets.nl

Ook een klacht indienen over Verrassingstickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen