Klacht Verrassingstickets.nl: Een vakantie naar een plek die wij absoluut niet willen en voor maar 2 dagen ipv 3

Sytskedj

Twee weken geleden boekten een vriendin en ik een DRIE daagse verrassingsreis. Hierbij hebben we 4 bestemmingen uitgesloten, 4 vertrekluchthavens aangevinkt en datums opgegeven. Na enkele dagen ontving ik een mail waarin stond dat de data die wij hadden uitgekozen niet beschikbaar waren. We kregen drie opties en wij kozen ervoor om de opties af te wijzen, aangezien we anders gedwongen werden 60 euro bij te betalen. Na twee dagen weer een mail ontvangen waarin stond dat onze reis geboekt was, erg bizar, want eerst was er niks beschikbaar. Nu willen ze ons naar een bestemming sturen in Polen. Wij hebben bij het boeken geen mogelijkheid gehad om deze bestemming uit te sluiten, dus vinden wij het erg vreemd dat we nu naar deze locatie worden gestuurd, anders hadden wij deze bestemming zeker uitgesloten. Ook vliegen we pas 's avonds en moeten we 's middags vroeg alweer vertrekken, dit betekent dus dat we er niet eens 48 uur zullen zijn, erg vreemd, aangezien je een driedaagse reis boekt.

Als oplossing willen wij graag:
-een bestemming, waaruit we bij het boeken ook konden kiezen
-een driedagen durende vakantie
- en als dit allemaal niet mogelijk is zouden we graag ons geld terug willen

Wij vinden dat Verrassingstickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verrassingstickets.nl?