Klacht Verrassingstickets.nl: Het niet plaatsen van een review

# 191524
Teleurgesteld

Wij hebben een review gegeven over onze reis naar Riga op 11 oktober 2016 tot 13 oktober 2016 maar deze wordt niet geplaatst . We zouden zelf hebben aangegeven dat we via vliegveld Keulen-Bonn dat klopt maar als eerste keuze Schiphol 25 km daarna Eindhoven, Rotterdam en als laatste Keulen-Bonn 285 km. Daar er aangegeven word dat het 3 dagen betreft zijn het maar 1,5 dag geworden. Vertrektijd 11 oktober om 18.00 werd later je komt een uur later aan ivm tijdsverschil. Vertrek uit Riga 13 oktober om 21.35 en je moet 2 uur van te voren aanwezig zijn dus niks 3 dagen. En dat het toch wel wat duur wordt doordat je moet betalen als je naast elkaar wil zitten in het vliegtuig en als je landen uit wil sluiten we hadden het beter zelf kunnen doen was goedkoper geweest en een eigen keus kunnen maken. Er staan alleen maar positieven review maar dat kan toch niet zo zijn als je op internet gaat zoeken zijn er ook tv programma's zijn die niet al te positief zijn.

Tegemoetkoming en het plaatsen van de review.

Wij vinden dat Verrassingstickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Verrassingstickets.nl
    Beste heer Aengenent,

Bedankt voor uw bericht.

Wij moeten u informeren dat hetgeen wat u in uw bericht aangeeft helaas onjuist is. U heeft bij het maken van uw reservering aangegeven te willen vertrekken uit onder meer de luchthaven Keulen. Uw reservering is dan ook in orde gemaakt met de bestemming Riga en vertrek uit Keulen.

Indien u niet uit Keulen had willen vertrekken dan had u een van de andere mogelijke luchthavens kunnen kiezen. Ons is onduidelijk waarom u deze keuze heeft ingemaakt indien Keulen uw voorkeur niet heeft.

Alle reviews van personen die daadwerkelijk met ons op reis zijn geweest en geen onwaarheden bevatten worden op onze website getoond. U kunt uw review dan ook terugvinden: deze is ongeveer een week geleden al geplaatst. Door te klikken op de knop 'toon meer' via de pagina https://verrassingstickets.nl/nl/review kunt u deze zelf teruglezen. Het zou u dan ook sieren wanneer u een en ander eerst zelf leest alvorens een onterechte klacht te plaatsen.

Verrassingstickets.nl
    Teleurgesteld
    Je moet 4 vliegvelden op geven daarom maar niet wetende dat het Keulen-Bonn wordt daarom deze als laatste genoemd. Het antwoord wat ze geven is gewoon de mail die ik ook gehad heb. Ze reageren zeer rigide net zoals aan de telefoon het zijn geen mensen die daar werken maar computers zoveel mogelijk mensen afpoeieren. Heb daarna een nieuwe review gestuurd met daarin vermeld KEULEN-BONN maar wel als laatste vliegveld die is niet geplaatst ze gaan alleen voor de positieve reviews.
    Teleurgesteld
    Zie maar weer eens de onpersoonlijke tekst eerst kijken dan antwoorden. Verrassingstickets zou ook eerlijk moeten zijn als ze drie dagen zeggen en je krijgt maar 1,5 dag.
    Teleurgesteld
    Zoals gewoonlijk geven ze niet thuis. Ik wil iedereen waarschuwen niet mee te doe met Verrassingstickets verkeerde voorlichters zijn het. Ze zeggen 3 dagen maar het is maar 1,5 dag.

Teleurgesteld

Ook een klacht indienen over Verrassingstickets.nl?