Klacht Verrassingstickets.nl: Na meerdere malen contact zoeken geen reactie...

Theo88

Ik heb al meerdere keren gechat, 2x een mail gestuurd en ook al eerder een klacht online gezet. 3x is er al niet gereageerd en wordt ik dus niet serieus genomen (op de chat zeggen ze ja dan moet u mailen wij kunnen u hierbij niet helpen). Ik ben nu al zo goed als een maand bezig.

Hieronder nogmaals de klacht:

2 weken geleden heb ik een verrassingsstedentrip geboekt (dit is inmiddels langer geleden) om samen met mijn vriend mijn verjaardag te vieren. Hierbij ik vooraf via de chat gevraagd of het een bestemming kan zijn waar het een beetje homovriendelijk is omdat ik samen met mijn vriend deze trip wil doen. Er zijn een aantal bestemmingen waar het totaal niet homovriendelijk is. Ze gingen hun best doen en ik moet maar even 7 dagen afwachten.
Na een week kreeg ik de bestemming. Totaal niet homovriendelijk, lees allemaal nare verhalen over die bestemming. Nu heb ik een extra dag bijgeboekt omdat er werd aangegeven dat er dan meer opties mogelijk waren. En nu wordt ik op een plek gedropt waar ik niet wordt geaccepteerd. direct na de bevestiging kreeg ik via de chat te horen dan moet u al die steden maar uit gaan sluiten en standaard antwoorden, en dat het niet gewijzigd kan worden. (op de website van het hotel staat dat het nog gratis geannuleerd kan worden). Als laatste kreeg ik te horen dat ik via de mail een bericht kon sturen. Echter na een week nog geen reactie (hierna nog een mail gestuurd en ook geen reactie). Ik voel me best wel bedonderd door verrassingstickets mede omdat het een trip is t.w.v 259 euro (hier zit de extra dag nog niet eens bij) maar de reis die we krijgen is maar 160 euro. ook een best verschil. Nu wil ik om de totale prijs niet moeilijk doen, maar een beetje rekening houden met de klant is wel fijn, vooral als je deze klant in de toekomst weer eens terug wilt zien.

Dat ik reactie krijg en dat er een passende oplossing komt. Ik ben nu al een paar weken bezig. Wil een goede oplossing of mijn geld terug.

Dat we naar een locatie kunnen waar wij geaccepteerd worden en niet elke keer hoeven om te kijken. Wij zijn totaal geen types die hand in hand lopen maar willen wel onszelf kunnen zijn.

Of een locatie waar wij zonder zorgen kunnen genieten van een stedentrip of het geld terug

Een verrassingsstedentrip is leuk om te doen, maar een beetje rekening houden met de klant is ook wel fijn. Er zijn zoveel bestemmingen en uitgerekend een land waar het niet homovriendelijk is worden wij heen gestuurd, terwijl we vooraf in de chat al aangaven of er een aanteking gemaakt kon worden.

Wij vinden dat Verrassingstickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verrassingstickets.nl?