Klacht Verrassingstickets.nl: Niet nakomen van afspraken,

Mirjamhuisman

Bij de boeking wordt aangegeven dat ik binnen 7 dagen te horen krijg waar onze verrassingsreis heen gaat, na 9 dagen nog niets gehoord en na telefonisch contact een mail gekregen dat eea wat langer duurt maar binnen een paar dagen bevestigd wordt. We zijn nu twee weken verder en nog niets gehoord. Het is een cadeau voor iemand die belangrijk voor mij is en ik vind dit heel vervelend.
Ik heb aangegeven, per mail en telefonisch, dat we liever niet naar Praag gaan, omdat we daar zelf een huis hebben, heb ik nog geen reactie op ontvangen.

De mails naar info@verrassingstickets.nl worden niet ontvangen, krijg ik foutmeldingen op binnen, na bellen met het contact centre wordt de verbinding meerdere malen verbroken.

Dit geeft mij weinig vertrouwen dat we een zorgeloos weekend tegemoet gaan, ik hoop dat jullie daar iets aan kunnen doen,

Mirjam Huisman

Ik wil het liefst een top- weekend op een top locatie, als dat niet kan, boek ik het liever zelf bij cheaptickets of Transavia en booking.com

Ik wil graag de toegevoegde waarde zien van boeken via Verrassingstickets.nl

Wij vinden dat Verrassingstickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Verrassingstickets.nl
    Beste mevrouw Huisman,Bedankt voor uw bericht. Op dit moment is het inderdaad zo dat vanwege de vele reserveringen die gemaakt worden voor reizen in het hoogseizoen er een langere verwerkingstijd is voor nieuwe reserveringen. Onze excuses voor het door u ondervonden ongemak.Wij hebben bestemmingen in Tsjechië kosteloos voor u uitgesloten en zullen er zorg voor dragen dat u vandaag de boekingsbevestiging van uw reis tegemoet kunt zien. Hierin staat alle nadere informatie over uw reis beschreven.Wij hopen hiermee een en ander te hebben opgelost.Met vriendelijke groet,Verrassingstickets.nl
    Mirjamhuisman
    Ik kan zelf de gereserveerde reis goedkoper boeken, zie dus geen toegevoegde waarde van Verrassingstickets.nl en wil de reservéring nu eigenlijk annuleren. Het is volgens sommige websitebezoek een twee sterren hotel met een matige evaluatie.
    Wordt hiér niet blij van. Al is de stad en de omgeving wellicht zeer de moeite waard.
    Verrassingstickets.nl
    Beste mevrouw Huisman, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent met de Italiaanse bestemming Perugia die voor u geboekt is. Het voor u gereserveerde hotel staat goed bekend en klanten die hier eerder hebben verbleven waren hier bijzonder over te spreken.Derhalve voldoet dit arrangement ook aan de voorwaarden van het arrangement dat u bij ons gereserveerd heeft. Wij zien geen aanleiding dit te wijzigen. Bovendien hebben wij rekening gehouden met uw speciale voorkeuren en is het annuleren van arrangementen niet mogelijk.Ondanks dat het hotel aan de voorwaarden voldoet zou het geen probleem zijn u om te boeken naar een andere accommodatie: Hotel Ilgo. Dit uiteraard alleen wanneer dit u tevreden zou stellen. Mocht u hier gebruik van wensen te maken dan kunt u dit binnen 3 dagen per e-mail kenbaar maken door te reageren op de e-mail die u ontving met de boekingsbevestiging.Met vriendelijke groet,Verrassingstickets.nl
    Mirjamhuisman
    Omroepen levert een beter hotel op, maat ook verder vanaf het stadcentrum Kernprobleem is dat ik geen toegevoegde waarde zie van boeken via Verrassingstickets.nl
    Het is goedkoper om zelf te boeken via Ryanair en booking.com. Jammer.

Mirjamhuisman

Ook een klacht indienen over Verrassingstickets.nl?