Opgelost door Verrassingstickets.nl: onfatsoenlijke behandeling en geen oplossing

JCT

Na een reis geboekt te hebben (voor 4 personen) kreeg ik een dag later de melding dat de gevraagde datum niet beschikbaar was.
Hierop heb ik een mail gestuurd dat ik beperkt ben tot bepaalde data en een bepaald budget en daarom mijn geld retour wil ontvangen.
Na een week wachten heb ik nog geen reactie (ze zeggen op de website binnen 24 uur te reageren) en stuur ik een tweede mail.
5 dagen later heb ik nog steeds geen reactie en probeer ik het maar telefonisch.
De persoon aan de telefoon weet niets anders te zeggen dan dat ik maar via de mail moet reageren. Nadat ik haar gevraagd heb om haar leidinggevende aan de telefoon te krijgen, verbreekt zij het contact.

Ik heb tot nog toe alleen gevraagd om dienstverlening, namelijk het boeken van een reis. Er is door Verrassingstickets.nl nog niets geboekt, dus hebben zij mijn geld op hun rekening staan zonder daarvoor te hebben gedaan wat ik wens.
Ik vind niet dat Verrassingstickets.nl voor mij kan beslissen wanneer ik op vakantie ga of dat ik mijn budget maar moet verhogen.
Ook de behandeling aan de telefoon vind ik onacceptabel.

Als er op de website wordt aangegeven dat een bepaalde datum beschikbaar is (de datum is te selecteren) zorg er dan voor dat dit ook werkelijk zo is.
Behandel aan aanvraag voor een reis als 'verzoek tot dienstverlening' en niet als een boeking, er is namelijk nog geen vlucht of hotel geboekt.
Zorg voor goede training van het personeel aan de telefoon en beantwoord emails binnen de gestelde termijn.

Wij vinden dat Verrassingstickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

JCT
    Nog geen 5 minuten nadat ik bovenstaande bericht had gepost, werd ik gebeld door verrassingstickets.nl. De persoon die belde bood zijn excuses aan dat één van zijn werknemers de telefoon op de haak had gegooid en zou haar daar op aan spreken. Ook heb ik van hem een uitleg gehad over het communicatiesysteem wat verrassingstickets.nl gebruikt en dat daar veel aan schort. Gelukkig hopen zij binnenkort een nieuw en zeker beter systeem te hebben.
    Na een goed gesprek te hebben gehad zijn we overeengekomen dat mijn geld retour zou worden gestort, wat een paar dagen later ook is gebeurd.
    Een voordeel voor mij was dat er nog niet daadwerkelijk een ticket of hotel was geboekt, was dit wel gebeurd had terugstorten, logischerwijze, niet gekund.

Veel van de klachten dit ik lees over verrassingstickets.nl komen voort uit het feit dat de klanten zelf niet goed lezen, of andere wensen hebben dan worden aangeboden!

Voor mij is alles in goede orde opgelost en sluit ik niet uit dat ik op een ander moment alsnog bij hen zal boeken.

JCT
Het geld is retour gestort

Ook een klacht indienen over Verrassingstickets.nl?

2. Stuur een juridische brief