Klacht Verrewerelden.nl: Geen medewerking bij opsporen van mijn pakket of meedenken aan eenoplossing

Kb

Geen medewerking bij opsporen van mijn pakket. Ik weet niet of ik echt de postcode verkeerd heb ingevoerd, of dat ze deze fout met opzet erin laten sluipen. Een combinatie adres en postcode die niet bestaat kunnen ze met het bouwen van een goede applicatie tegen gaan. Nu dit mogelijk is met de applicatie is het toch wel heel gek dat het pakket verdwijnt en niet bij de post wordt gecorrigeerd of retour afzender wordt gestuurd. Ik krijg wel reactie via de mail maar totaal geen medeleven. Keer op keer zeggen dat ik zelf een fout heb gemaakt en dat er geen oplossing is, behalve opnieuw bestellen en dus opnieuw betalen. Mooi niet!

Het aanpassen van het bestel systeem zodat de postcode automatisch bij het adres wordt gezocht. En/of ervoor zorgen dat het pakket weer terug wordt gestuurd wanneer het niet bezorgd kan worden door een retour adres te verschaffen op het pakket en dit ook te communiceren naar de klant: de klant gerust stellen ipv beschuldigen

Wij vinden dat Verrewerelden.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verrewerelden.nl?