Klacht Verrewerelden.nl: Verrewerelden verwerkt klachten niet op de juiste manier

Klachtnummer
# 433121
Gebruiker
Peggy85
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 9 maart hebben zij mijn pakket retour ontvangen. Geen enkele reactie ontvangen.
Op maandag 23 maart gemaild en vrijwel direct een reactie (standaardmail) dat ze vermoeden dat de foundation is gebruikt en ze daarom het recht voorbehouden om geen geld retour te storten. Gelijk aangegeven dat de verpakking niet geopend is omdat ik recensies had gelezen over dat de foundation niet werkt op getinte huid.
Toen wilde Marleen een bewijs van verzending zien en zou ze het uit gaan zoeken.
De rest van de week niks meer vernomen. Gisteren weer een mail gestuurd of ze al wat had uit kunnen zoeken. Wat schept mijn verbazing: ik krijg als reactie dezelfde mail die maandag de 23e ook al verstuurd was.
Totaal onprofessioneel en het verbaasd me dat er NERGENS een telefoonnummer te vinden is...

De oplossing

Mijn geld retour storten daar ik aan alle voorwaarden heb voldaan voor retourneren en anders de 2 tubes opnieuw ontvangen zodat ik er zelf iets mee kan doen. Ik ga toch geen €29,90 laten vervliegen?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Verrewerelden.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Verrewerelden.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen