Klacht Versani: Verschillende tinten tegels geleverd

# 197257
Mmolier

Begin dit jaar hebben mijn partner en ik een nieuwbouw woning gekocht, omdat wij zelf totaal geen verstand hebben van tegels voor de badkamer, besloten wij om naar Versani in Alkmaar te gaan. In het begin zeer goede service gehad, goed geholpen met de badkamer indeling en uitzoeken van de producten. Uiteindelijk voor de badkamer tegel van sphinx gekozen en de kleur Elephant van de serie Belvedère. Op de afgesproken datum werden de producten geleverd en zo ook de tegels. Mijn partner vond het vreemd dat er twee verschillende kleuren dozen op de pallet stonden en vroeg dit ook na bij de leverancier. Alles klopte volgens meneer. op alle dozen stond Elephant. Wij kwamen 1 tegel te kort deze opnieuw besteld, eerst naar Sphinx gebeld of zij ze zsm konden leveren, daar vroeg de mevrouw om de tint, ik zei Elephant, wat blijkt wij hebben gewoon 2 verschill. Tinten tegels gehad en dit ligt nu dus geplakt. Versani legt de schuld bij ons neer en komt niet met een reeele compensatie.

Versani komt met een compensatie van een toiletrolhouder of €150 en dat voor tegels waar wij meer dan €3500 voor hebben betaald. Wij wensen of een hogere financiële vergoeding of wij verwijderen de tegels, krijgen deze opnieuw van Versani en zij vergoeden een externe tegelzetter.

Wij vinden dat Versani hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!