Klacht Verschoore: geen garantie na 15 maanden op defekte fotokamera

fotograaf

Fotokamera gekocht voor 899 Euro op 28 mei 2013. Eerste defekt (zoeker) na 5 maanden. Teruggebracht en na 3 weken weer hersteld ontvangen, viel onder garantie. Weer 9 maanden later weer defekt, nu een loslopende zoomring en niet stabiele programma instelling. Teruggebracht naar Foto Verschoore en na 3 weken de mededeling gekregen dat de reparatie niet onder garantie valt. De kamera zou gevallen of bekneld zijn geweest. Dit volgens rapportage van het door Samsung aangewezen reparatiebedrijf Tech Repair. Zogenaamde bewijsfotoos worden overlegd, maar die laten daar niets van zien. Foto Verschoore staat achter konklusie van Tech Repair. Ik weet dat de kamera niet in mijn bijzijn is gevallen, die loslopende zoomring is langzamerhand ontstaan, ging steeds losser zitten, totdat hij buiten de vatting kwam. Maar Foto Verschoore blijft meer waarde hechten aan visie van Tech Repair, daarmee indirekt aangevend dat ze mij niet geloven.
Ik ben vele tientallen jaren klant geweest bij Foto V.

Ik wil dat Foto Verschoore niet blind afgaat op visie (onafhankelijk?) Tech Repair. Ik denk dat ik misschien een toevallig slecht eksemplaar gekocht heb. Bovendien is de kamera 2 maal 3 weken buiten mijn zicht geweest.
Ik wil kompensatie , rekening houdend met 15 maanden gebruik, van Euro 832,90

Wij vinden dat Verschoore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!