Klacht Verschot groep: Komen afspraken niet na.

Sibje

Via groupon voucher gekocht voor 24 klusuren. Tweemaal geweest, maar derde keer mij laten zitten zonder bericht. Nu heel veel moeite (zou teruggebeld worden, maar is niet gebeurd) toch contact en nieuwe afspraak gepland. Weer niemand verschenen, contact opnemen bleek onmogelijk, telefoon werd niet opgenomen, contactformulieren op site(s) werken niet en op mail wordt niet gereageerd.
Na drie dagen eindelijk gelukt, belde eerst met mijn eigen, nogal herkenbare nummer, maar toen ik de telefoon van mijn werk gebruikte werd er ineens wel opgenomen. Zou weer terug gebeld worden, wéér niet gebeurd. Na twee dagen pas weer gelukt. Zouden dan 1 dag met twee man komen zodat de klus in een ochtendje afgemaakt kon worden.
Wederom niemand verschenen en zit inmiddels als 5 uur te wachten op iemand die mij na uiterlijk een half uur zou terug bellen. Uiteraard heb ik het zelf ook al geprobeerd, maar ondanks mijn 16(!!!!) pogingen met diverse nummers wordt er niet meer opgenomen bij dit bedrijf.

Het werk in de badkamer moet echt dringend afgewerkt worden om kromtrekken of rotten door vocht te voorkomen. Ik verwacht dat dit binnen een week gedaan wordt, zonder dat ik daarvoor weer voor niets een vrije dag moet opnemen. Lukt het dit bedrijf niet dit te regelen, dan wil ik naast het bedrag dat ik aan groupon betaald heb voor die 8 uren ook een compensatie voor het meergeld dat ik kwijt ben om een andere vakman dit te laten oplossen.

Wij vinden dat Verschot groep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!