Klacht Verschot groep: Monteur niet komen opdagen

Lau

Via Groupon 2 klusuren bij Verschot Groep gekocht. Dit bleek een grote fout te zijn geweest.

Een afspraak maken was al een heel gedoe. Meerdere keren moeten bellen om verschillende redenen, er werd niet opgenomen. Degene die over de planning ging was ziek, op vakantie enzovoort. Uiteindelijk een afspraak kunnen maken. Er zou iemand langs komen. Ik heb hem alles verteld en laten zien. Daarna een afspraak gemaakt om de wasmachine aansluiting te fixen. Hij kwam langs en was na een half uur weer vertrokken. Hij zei dat het ingewikkeld was en ze moesten met z'n tweeën komen. nieuwe afsrpaak voor 2 man gemaakt. Nu gingen ze eindelijk de vloer openmaken om te kijken. Dit bleek niet te gaan dus weer weg zonder iets gedaan te hebben.

En er stond een afspraak met dezelfde twee monteurs om onze nieuwe keuken te monteren. Niemand komen opdagen! Niet gebeld, geen mail helemaal niks! Zelf bellen heeft ook geen nut, er wordt niet opgenomen... Ik vind dit op z'n zachtst gezegd bizar!!!

Wat ik graag zou willen zijn een uitleg waarom dit zo is gegaan en waarom ze niet bereikbaar zijn. Ook wil ik mijn geld terug, want ik heb hier meerdere dagen vrij voor geregeld van werk en er is letterlijk niks gedaan in huis.

Wij vinden dat Verschot groep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!