Klacht Verseveldt: Geplaatste badkamerdeur klemt, scheuren in voeg en kitwerk van deurposten. bedrijf weigert contact.

Jacobusvan doorn

Verseveldt werd gecontracteerd op voordracht van de leverancier van de badkamer artikelen Wooning. Hij plaatste in september 2015 een deur in de wand tussen slaapkamer en badkamer. Ik heb klachten over de geplaatste deurposten en over de geplaatste deur.
1. De deurposten zwellen en trekken enigszins krom, de kit en voegwerk tussen tegelwerk en deurpost is gescheurd
2. De eerste geplaatste badkamerdeur werd door mij geweigerd omdat de kieren aan weerszijde elk 1 cm waren (vakliteratuurvan Doors4Life raadt 3mm aan)
Verseveldt plaatste een tweede deur die erg krap werd ingemeten. Nadat deze deur was geverfd was er, zeker nu de vochtigheid toeneemt, aan de kant van de deurklink vrijwel geen ruimte en de deur klemt. Verseveldt zegde toe langs te komen, maar reageert niet meer. Wooning zegt dat Verseveld het gezien de perikelen met deze deur het nu mooi genoeg vindt en geen actie neemt. Verseveldt beantwoordt mijn telefoon noch whatsapp berichten.

Ik verwacht dat Verseveldt de kopse kant van de deur bijschaaft en schildert. ik verwacht plaatselijke vernieuwing van de kit en voegwerk

Wij vinden dat Verseveldt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!