Klacht Versio: Contact onmogelijk met Versio helpdesk en maildienst. Ik krijg mails dat ik betalen moet.

ConsumentCoreon@Versio

Bij Versio heb ik momenteel een negatief saldo en zou ik ruim 120 euro moeten betalen. Ik heb vorig jaar betaald voor domeinnamen en dit jaar heb ik opnieuw betaald voor de verlenging van mijn domeinennamen. Enkele domeinextensies die ik vorig jaar had gekocht zijn 250% in prijs gestegen dus die wilde ik niet meer verlengen. Ik kreeg ook in januari de mededeling dat alles gestopt zouden worden als ik die niet zou verlengen:

Geachte gewaardeerde klant,

In deze e-mail treft u een overzicht aan van alle abonnementen die binnenkort verlopen. U kunt deze producten nog verlengen via uw klantenpaneel.

Abonnementen die over 45 dagen verlopen:
- Domeinnaam coreon.be verloopt op 01-03-2019
- Domeinnaam coreon.online verloopt op 01-03-2019
- Domeinnaam evolutionary.school verloopt op 01-03-2019
- Domeinnaam evolutionaryschool.online verloopt op 01-03-2019
- Domeinnaam evolutionaryschool.nl verloopt op 01-03-2019
- Domeinnaam evolutionaryschool.be verloopt op 01-03-2019
- Domeinnaam evolution

De domeinnamen die ik vorig jaar heb gekocht stonden in tegenstelling tot bovenstaand bericht echter allemaal in automatische verlenging en ik kon daaraan niks veranderen. Vlak voor het verstrijken van de termijn heb ik enkel de domeinnamen geselecteerd die ik wilde behouden. Ik betaalde de geselecteerde domeinnamen die ik aangegeven had op het klantenpanel. Helaas verlengde Versio zelf alle domeinnamen alsnog automatisch.

Ik heb sinds 1 maart diverse mails naar de helpdesk en naar het billingadres gestuurd. Ook heb ik apart een klacht ingediend met een 'ticket'. Deze schijnt Versio door een storing niet ontvangen te hebben, waarop ik opnieuw een bericht stuurde. Tevergeefs.

Versio is niet bereikbaar voor enige vorm van communicatie, blijkt nu. Geen enkele mail (inmiddels heb ik er al 4 verstuurd) is beantwoord. Maar ik ontvang wel steeds een bericht dat ik moet betalen, wat ik dus weiger voor een dienst die ongemerkt 250% in prijs gestegen is, en die ik niet zelf verlengd heb voor een nieuw jaar. Er is ook geen telefoonnummer op de website gegeven.

Ik heb vorige week aangegeven dat ik de gang van zaken wilde melden bij de consumentenbond, maar dat dit niet nodig is als Versio mij beantwoordt en het negatieve saldo kwijtscheldt. Opnieuw is hier vanuit Versio niet op gereageerd.

Het negatieve saldo kwijtschelden en de aangegeven domeinnamen die ik niet wil hebben, ook daadwerkelijk stopzetten. Ik heb diverse mails hierover gestuurd. Mijn extensies met .online heb ik niet betaald, de andere wel. Die heb ik zelf aangevinkt voordat de jaarlijkse termijn verliep. Het kan niet zo zijn dat je nooit meer van een automatische verlenging in het systeem af kunt komen. En dat de prijzen met 250% gestegen zijn, zonder dit apart te communiceren, vind ik niet kunnen. Versio heeft een klacht van mij hierover ontvangen. Ik wens antwoord en hoor graag dat mijn verzoek is ingewilligd.

Wij vinden dat Versio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Versio?