Klacht Versio: Ik heb mijn website bij Versio op 13 november opgezegd en moet toch voor 2020 betalen.

TomKuipers

Mail aan Bos Incasso (werkt voor Versio)
Ik heb het openstaand bedrag met tegenzin betaald van dossier 3165889.
Ik heb een bezwaar ingediend maar daar doen jullie niets mee, ik blijf aanmaningen ontvangen en de kosten lopen alleen maar op.
Het bedrag klopt niet omdat ik Versio al volledig heb betaald. Ik verwacht dan ook een terrugstorting van jullie.
Als bijlagen mijn afschriften van de betalingen en de emails van en naar Versio.
De website voor 2020 heb ik op 13 november opgezegd toch laten jullie mij voor het hele jaar betalen, onterecht vindt ik.
Ik heb betaald 45 euro, 27,59 euro (Beide aanVersio) en 67,69 aan Bos Incasso.
En dat allemaal voor een website van 2,30 per maand, die ik niet meer heb en al vanaf eind november offline is en door mij opgezegd.

Ik heb nu alles betaald maar dit wordt voor mij een principe kwestie. Dit dossier gaat naar de klachten commissie want klanten moeten goed beseffen wat die wallet funtie in je account je echt laat betalen.
Voor Bos Incasso blijft de vraag waarom jullie niet met bezwaren doen. (zit ook in de bijlagen)

Ik wil dat de klanten van Versio goed op die "Wallet/Portemonnee" letten, ze bepalen zelf wat allemaal daarin doorberekenen, Die 2,50 per maand klopt niet voor een website.
Als ik ook nog alles wat ik voor 2020 heb betaald terug kan krijgen zou dat ook mooi zijn, dat is 45,00 + 27,59 + 67,69 (zie bijlagen).
Ik heb meer bestanden maar kan er maar 3 uploaden. (opzegging 13 november en andere emails van versio + bezwaarformulier bij Bos Incasso)

Wij vinden dat Versio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Versio?