Klacht Versio: Onterecht incasso en buiten proportionele sanctie door VERSIO

Ik word er gek van

Voor een nieuwe site bij Versio sitebuilder aangezet. Dit werkte niet bij mij. Diverse malen contact gezocht met helpdesk - kan alleen via chat of ticket. Kwam er niet uit. Sitebuider uitgezet en verzocht om terugbetaling. Mocht niet termijn was verstreken, dat het niet functioneerde en er al sprake was van klacht maakte niet uit. Onder protest bedrag voldaan. Nu heb ik per abuis de betaalkosten van € 1,20 (ja echt maar 1.20 euro) vergeten over te maken.
Versio heeft nu 3 websites uit de lucht gehaald en het account geblokkeerd. vordering ligt bij incassobureau en gemakshalve geven ze niet aan welk bureau. wederom contact onmogelijk. telefoonnummer via Kvk juridisch medewerker gekregen bestaat niet. Tickets worden met standaard aandoende antwoorden beantwoord. Inmiddels al een aantal dagen de drie sites / mailadressen uit de lucht en als je webadres in toetst zie je: Dit domein is offline gezet wegens een openstaande betaling. Neem contact op met het bedrijf waar u dit domein heeft geregistreerd. Na betaling zal uw domeinnaam weer bereikbaar zijn. Om je dood te schamen en dat voor slechts € 1,20. Het hele verhaal is te schandalig voor woorden en de opgelegde sanctie is ver buiten proportie. Versio verschuilt zich achter een heel hoge muur van onbereikbaarheid en standaard antwoorden. Inmiddels is het zoveelse ticket aangemaakt en hoop ik eindelijk te horen welk incassobureau. Misschien kunnen die wel normaal communiceren. ?????????

De vordering is al voldaan.Ik wil dat alle drie de sites per omgaande vrij worden gegeven zodat we weer in de lucht en bereikbaar zijn. Over de imago en inkomstenschade wil ik het dan nog niet hebben.

Wij vinden dat Versio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Versio?