Klacht Versio: Tariefsverhoging van 6 eur naar 183,66

toewen

Vorig jaar heb ik bij Versio 6 domeinnamen geregistreerd. Hiervoor moest ik voor 1 jaar 6 euro betalen. Echter blijkt op hun site in mijn account ergens "automatische verlening" aangevinkt te staan. Bij mijn weten heb ik dit zelf niet aangevinkt, en al zeker niet als ik hiervan de consequenties had geweten. De termijn is dus nu verlengd en de 6 euro zijn gestegen naar 183,66 euro voor het komende jaar. Ik was stomverbaasd en heb onmiddellijk de domeinnamen laten vervallen. Ik heb Versio aangegeven dat in mij bedonderd voel en dat ik wil betalen voor de geleverde dagen, eventueel een maand, maar niet voor het hele komende jaar, waar niets geleverd wordt. Versio blijft op het standpunt dat ik na deze automatische verlenging het hele jaar moet betalen. Wie staat hier in zijn recht?

Producten zijn geannuleerd.
Ik wens gecrediteerd te worden
Ik wil wel voor de nog gebruikte dagen betalen

Wij vinden dat Versio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Versio?