Klacht Versio: Zeer slechte afhandeling Versio

Gold Groep

Veel van onze klanten die een bestelling plaatsen via onze webshop ondervinden problemen met de betaling en het doorsturen van de bestelling, tijdens het betaalproces meld de webshop dat de betaling niet is gelukt terwijl deze wel is afgeschreven van de klant zijn rekening. Doordat de webshop een foutmelding geeft wordt ook de bestelling niet doorgevoerd, wij ontvangen dus een betaling via Mollie zonder klantgegevens en de bestelling waardoor wij boze klanten aan de telefoon krijgen die op hun bestelling zitten te wachten. Na 13 dagen met versio heen en weer te hebben gemaild is het probleem nog steeds niet opgelost.

Wij hebben het probleem voorgelegen bij Mollie en er was snel een oplossing, Versio moest gewoon een webbook url in de webshop hebben. Dit hebben wij gemeld maar tot op heden is het nog niet opgelost.

Wij vinden dat Versio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Versio?