Klacht Verslademarkt.nl: Geen reactie in bedenktijd periode

R.A.J. Mevissen

Telefonisch benaderd met voor stel mee te doen aan inkoop collectief voor energie. Blijkt geen collectief te zijn maar agressieve verkoop. Krijgt een contract opgestuurd via mail en geen voorstel met de mededeling dat na de bedenktijd van 7 dagen? de overstap naar Innova Energie geregeld wordt. Op mails wordt niet gereageerd. Ze vragen om een machtiging, deze heb ik via mail ingetrokken en toch krijg je de aanbieding. Ik ga mijn huidige energie leverancier inseinen dat betreffende Innova Energie geen toestemming heeft om wat dan ook te regelen. Ze zijn niet zuiver op de graad.

Stoppen met wat voor stappen dan ook. Bij poging om toch het energie contract bij mijn huidige energie leverancier om te zetten naar jullie aanbod zal ik gerechtelijke stappen nemen en alle kosten die daar bij komen kijken op jullie verhalen.

Wij vinden dat Verslademarkt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verslademarkt.nl?