Klacht Vervane Beheer: VvE: Overdracht van bestuurlijke en administratieve bevoegdheden, met tekortkomingen

Dingenus

Vervane heeft als bestuurder vanaf 1 mei 2011, en vanaf 1 juli 2012 alleen nog administrateur van de VvE-Mauritskade 41-41G en Louis Couperusplein 65-73 te 's-Gravenhage geen verslag willen uitbrengen over de bestuursperiode. De van MVGM overgenomen concept overzichten 2010 t/m april 2011 waren niet voorgelegd aan de leden. Ook kascommissie kende de stukken niet. De MVGM-boekhouding was slecht. Een gesprek met Vervane over de niet-professionele overname van de boekhouding is niet mogelijk gebleken, niet onder 4 ogen en niet in een vergadering.
Het financieel jaaroverzicht 2012 is met een vertraging van een jaar opgeleverd nadat Vervane overleg met de kascommissie 2012 had opgezegd. Notulen worden gemanipuleerd en opmerkingen van de voorzitter worden niet meegenomen. Vervane neemt waarschijnlijk ook machtigingen aan van eigenaars. Niet noodzakelijk onderhoud voor bepaalde eigenaars is uitgevoerd en betaald zonder dat de vergadering op de hoogte was (dit wordt nu teruggedraaid).

Graag open overleg (dit is geweigerd door dhr Schoenmakers/Vervane, die zegt zijn tijd beter te kunnen besteden), o.a. met oog voor de positie van individuele eigenaars wat betreft vooruitbetaalde bijdragen in de MVGM-periode) en geen dictaten van de heer Van Koppen van Vervane in de vergadering van eigenaars.

Wij vinden dat Vervane Beheer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vervane Beheer?