Klacht Verwarming Service Leende: onderhoudscontract verwarmingsketel

Klachtnummer
# 99192
Gebruiker
H.Janssens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 15 januari 2013 is uw monteur geweest voor preventief onderhoud voor onze oude verwarmingsketel. Hij adviseerde om na te denken over het plaatsen van een nieuwe ketel. Op 29 april 2013 is er een nieuwe ketel geplaatst. Op deze ketel zit 2 jaar garantie.
Volgens de monteur konden wij het betaalde bedrag van het onderhoudscontract gedeeltelijk terugvorderen.
Inmiddels is VSL al 4 keer geweest voor diverse lekkages en storingen.
Volgens VSL vervalt de garantie na 1 jaar als er geen onderhoudscontract wordt afgesloten voor de ketel en moeten er voorrijdkosten en uurloon betaald worden.
Volgens de monteur van Vaillant is er 2 jaar volledige garantie.

De oplossing

terugbetaling gedeeltelijk onderhoudscontract 2013

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Verwarming Service Leende hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Verwarming Service Leende?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen