Klacht Verwey Vastgoed: Nieuw huurder wordt door verwey in Oud Beijerland voorzien van keuken oude krijgt niks.

Vvman

Als huidige huurder krijgen wij geen nieuwe keuken terwijl alle huizen om ons heen dat wel krijgen.
De huizen om ons heen veranderen van huurder en worden direct voorzien van nieuwe keuken.
Wij als trouwe huurders worden 'vergeten'.

Onze keuken is 12 jaar oud, geen koelkast, geen vaatwasser maar wel bijna 1300 euro per maand.
Byzonder dat de nieuwe buren allemaal wel een volledig keuken ontvangen inclusief alles, en hetzelfde betalen als wij.

Dit kan toch niet.

Nieuwe keuken ook voor de huidige huurders.

Verwey Vastgoed
    Geachte heer Vroomman,

Het door u geplaatste bericht op het ‘Klachtenkompas’ heeft ons in goede orde bereikt.

Graag hadden wij rechtstreeks met u gecommuniceerd over uw verzoek tot een nieuwe keuken. Wij zullen derhalve contact met u opnemen voor het maken van een afspraak ter plaatse van uw woning. Gedurende deze afspraak kunnen wij beoordelen en met u bespreken wat wij voor u kunnen betekenen ten aanzien van uw verzoek. Eigenaresse van de door u gehuurde woning vervangt overigens niet ‘standaard’ iedere 12-15 jaar haar keukens, maar beoordeelt dit op individuele basis. Bij mutatie van de woning wordt soms wel van de gelegenheid gebruik gemaakt om de betreffende woning aan te passen of te renoveren.
    Indien er momenteel iets kapot is in uw keuken, dan vernemen wij dat uiteraard graag direct van u, zodat wij dit voor u kunnen laten repareren.

Wij vertrouwen erop u met dit bericht voldoende te hebben geïnformeerd en wij komen graag met u in contact.
    Beste,

Vandaag is de heer V. van Gameren bij ons op bezoek geweest.
    Hij heeft duidelijk aangegeven alleen te komen kijken en aan te horen wat de klacht is.
    Hij begreep deze klacht gelukkig volkomen alleen kon nu niks voor ons betekenen dan wel toekennen...

Over drie weken, is de belofte van vandaag, wordt contact met ons opgenomen.

Wij zullen dit afwachten en terug communiceren.

Verwey Vastgoed
    Onderstaande is besproken met de heer Vroomman:

Onze technisch opzichter heeft geconstateerd dat de huidige keuken technisch gezien niet aan het einde van zijn levensduur is en dus nog niet noodzakelijkerwijs aan vervanging toe is. Desondanks begrijpen wij uw wens voor vervanging van de keuken. Temeer wanneer dit afgezet wordt tegen enkele woningen die recentelijk verhuurd zijn.

Wij zijn voornemens in de nabije toekomst de keukens complexmatig aan te pakken. Gezien de huidige budgettering kunnen wij met zekerheid aangeven dat dit helaas niet in 2017 of 2018 zal plaatsvinden. Zodra er meer bekend is brengen wij u hiervan op de hoogte.
    Vvman
    Een mooie formulering met als boodschap; eerst de nieuwe huurders dan pas de bestaande.
    De keukens van alle woningen die nu wel vervangen worden zijn namelijk in identieke staat als die van ons.

De beredenering is dan ook op z'n minst vreemd te noemen vindt u niet?
    Als dit de reden moet zijn zou dat dan niet gelden voor alle keukens in dezelfde staat?

Zowel bij mijn beide overburen, als bij ons zijn de keukens identiek. Toch worden ze daar wel vervangen nu er nieuwe huurders in komen.
    Ik voeg iets later foto's toe zodat u de gelijkenis en technische staat kunt vergelijken.

Julie criteria aldaar is dus niet dezelfde als bij ons.

Een duidelijke boodschap naar jullie trouwe, huidige huurders.

Ook een klacht indienen over Verwey Vastgoed?