Klacht Verwey Vastgoed: Nieuwbouw problemen

Klachtnummer
# 299327
Gebruiker
Hajar1111
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij zijn sinds 15 februari 2018 in een nieuwe wijk/nieuwbouw woning komen wonen in Hoofddorp,
Hebben nu al 2 behoorlijke klachten:
1. Zaten paar dagen zonder warm water. Er kwam pas na een paar dagen iemand langs om het probleem te verhelpen.
2. Toilet is verstopt geraakt. En is helemaal overgelopen. toilet zit vol met water en de gang ook. Dit heeft onze nieuwe laminaat verpest. mijn Toiletborstel/toiletprullenbak en wc papier is hierdoor verpest!!
3. Gootsteen van de keuken is verstopt geraakt.

Dit allemaal voor een nieuwbouw woning waar wij 1055 euro maandhuur betalen!! in zo een korte tijd.
Ik hoop dat er in de toekomst niet nog meer zulke vervelende dingen ontstaan!

De oplossing

Wij willen hier compensatie/schadevergoeding voor krijgen.

3 reacties

  1. Auteur
    Verwey Vastgoed
    Datum
    Geachte heer Aznag,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u vandaag getracht telefonisch te bereiken, echter zonder resultaat. Wij zullen u via het ons bekende e-mailadres individueel benaderen om uw klacht af te handelen.

    Met vriendelijke groet,

    Verwey Vastgoed
  2. Auteur
    Verwey Vastgoed
    Datum
    Geachte heer Aznag. Dank voor uw bericht. Wij hebben diverse malen geprobeerd u telefonisch te bereiken en ook uw voicemail ingesproken.

    Met vriendelijke groet,

    Verwey Vastgoe
  3. Auteur
    Verwey Vastgoed
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Er is inmiddels telefonisch contact geweest, de klacht is naar tevredenheid opgelost.

Ook een klacht indienen over Verwey Vastgoed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen