Klacht Verwey Vastgoed: Nooit een reactie op vragen en verzoeken

Sophie010116

1. Sinds 3 februari 2017 proberen wij een interne verhuizing te realiseren. Er is een ruimte vrij gekomen dat voor ons vele malen geschikter is. Wij begrijpen dat dat niet zomaar geregeld is en dat het mogelijk meer gaat kosten, maar sinds 27 februari 2017 tot heden (11 augustus 2017) hebben wij nog geen reactie ontvangen.
2. Ik heb helaas nog steeds geen reactie mogen ontvangen op onderstaande bericht. Dit speelt nu al geruime tijd en zelfs een reactie blijft uit. Dit vinden wij zeer spijtig en allerminst correct.
• Daarnaast hebben wij recentelijk een mail gestuurd inzake de nieuwe lampen op onze verdieping. Niet alleen zijn de lampen veel te fel, waardoor we steeds genoodzaakt zijn naar beneden kijkend over de hal te lopen omdat we anders haast verblind worden, maar deze werken nu ook op een sensor die alleen aan de andere kant van de hal zit. Er zijn dus momenten dat het licht uitgevallen is omdat er al enige tijd geen activiteit is geweest en wij in het donker over de hal moeten lopen. Nu is het nog niet vroeg donker buiten, maar binnen enkele maanden is dit wel het geval en zal dit wel erg vervelend gaan worden. Daarnaast betreuren wij het ten zeerste dat niet naar onze mening gevraagd is, aangezien wij op deze verdieping de grootste huurder zijn.
• Wij merken met regelmaat dat de vuilnisbak buiten overvol raakt waardoor vuilniszakken en andere troep buiten de vuilnisbakken belanden. Wij vinden dit erg slordig en storend, met name voor bezoekers.
• De toiletruimtes stinken regelmatig naar riool. Toegezegd is dat hier een loodgieter naar zou gaan kijken om dit op te lossen. Dat is nog niet gebeurd en begint nu langzaamaan zeer storend te worden.

1. Interne verhuizing
2. Vervanging van het lampensysteem op onze verdieping
3. Regelmatiger laten ophalen van vuilnis
4. Een loodgieter voor de toiletruimtes
5. In de toekomst degelijke en tijdige reactie op vragen en verzoeken

Verwey Vastgoed
    Geachte mevrouw Kronberg,

Vervelend dat u de indruk gekregen heeft dat er niet gereageerd wordt, dit is zeker niet onze bedoeling. Volgende week zal degene die vanuit Verwey Vastgoed verantwoordelijk is voor uw gebouw contact met u opnemen om deze klacht te bespreken. Dit kan helaas niet eerder in verband met vakantie.

Verwey Vastgoed BV
    Sophie010116

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb vernomen dat er inmiddels een loodgieter ingeschakeld is, dat is heel fijn. Wat betreft de andere twee punten heb ik nog geen reactie gehad. Ik hoop daar spoedig iets over te horen.

Ook een klacht indienen over Verwey Vastgoed?