Klacht Verwijspraktijk : Na digitale inschrijving via de site kun je een patiënt toch niet over het hoofd zien?

Klachtnummer
# 280690
Gebruiker
Elmy1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben op 30-10-2017 doorverwezen door mijn tandarts naar een endodontoloog. Mijn tandarts verwees mij specifiek door naar de Verwijspraktijk. Het betreft een zeer aanwezige ontsteking in mijn mond.

Nadat ik mij de volgende ochtend meteen digitaal had ingeschreven, heb ik voor de zekerheid even de Verwijspraktijk opgebeld om te controleren of mijn inschrijving goed was aangekomen. Op advies van de dame die ik heb gesproken, heeft mijn tandarts de gemaakte foto’s doorgestuurd naar de Verwijspraktijk zodat ik meteen behandeld zou worden zonder een voorafgaand consult. Verder vertelde de dame dat zij al mijn gegevens binnen had gekregen en ik zo snel mogelijk gebeld zou worden voor het maken van een afspraak.

We gaan inmiddels de derde week in, en ik ben nogsteeds niet gebeld. Ik heb mijn tandarts hier inmiddels over ingelicht. Het is toch absurt dat ze patiënten met deze indicatie zolang met pijn laten zitten? Ze hadden op zijn minst even contact op kunnen nemen.

De oplossing

Voor mij is er geen oplossing meer. Ik heb geen goed gevoel meer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Verwijspraktijk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Verwijspraktijk ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen