Klacht Verwoerd vof: Slechte services

Rosario78

Voor derde x mankement op een quad wat ik bij meneer heb gekocht voor 3700euro. Heb er nog geen 3 dagen op kunne rijde. 2x terug gehaald. nu derde x weigerd op te halen. meneer neemt geen onbekend op. met ze vrouw geappt. blokkeerd me op app na gesprek. Biedt kabel aan op te sturen. Ben na andere motorzaak geweest die zegge dat het wel globaal 1500euro kan kosten om te maken. Ik denk koop bij erkent bedrijf maar wordt onbeschoft behandeld.

Services. Dat we op een nette oplossing komen. Geld terug of dat ie goed en nu egt goed gemaakt wordt

Verwoerd vof
    We willen graag reageren op deze klacht:
    Quad is 2x opgehaald en gerepareerd onder garantie! Daarna hebben wij erop aangedrongen bij Dhr dat hij de quad zou teruggeven en geld terug zou krijgen ( volledig aankoopgedrag!). Dit wilde Dhr absoluut niet! Toen afspraak gemaakt dat wij nog een derde reparatie zouden uitvoeren voor garantie maar dat dan de garantie zou vervallen. Aldus besproken met Dhr en dit was zoals hij het dan wilde. Dhr is door ons er zeer duidelijk op gewezen dat deze reparatie
    de laatste onder garantie was wanneer hij ervoor koos de quad te houden.Ook werd hij erop gewezen dat hij terug moest komen om olie e.d. te controleren.We zien Dhr niet meer terug en hij meld binnen enkele weken dat de quad weer stuk is. Hem spreken we niet meer, een mevrouw neemt het over zeg een vriendin te zijn. zij begint op mijn prive-telefoon een app gesprek van aaneengesloten verwijten en leugens over de hele zaak, inclusief scheldwoorden
    Daarop besloot ik om de app te blokkeren, tenslotte hebben wij geen zaken gedaan met "een vriendin"en Dhr laat niets meer horen.
    Samenvattend: wij hebben niet kunnen vaststellen wat er mankeert aan de quad, en met een offerte van een motorzaak kunnen wij niets.
    Dhr kan alsnog de quad aanbieden om een expertise door ons te laten uitvoeren betreffende de reparatie en tot een regeling te komen. Dit zal niet meer onder garantie zijn want dat was de duidelijke afspraak. Ook kan de quad alsnog terug, dan zullen we wel moeten overleggen voor welk bedrag ivm de garantie keuze die Dhr maakte tav de laatste reparatie!
    met vriendelijke groet
    Rosario78
    Ja ik wil hier zeker op reageren ik heb niet gescheld. en prive nr. hoe kom ik eraan als ik het heb. heb dit nr zelf gekregen. en wat ik raar vind is dat een erkend bedrijf geen privenr opneemt. ik qil ee zeker uitkomen en kijke of er een middenweg is. misschien kunnen we samen om de tafel zitten om dit netjes op te lossen. ik heb de apps bewaard en daar is in tezien ik niet scheld. vriendelijke groeten debby

Ook een klacht indienen over Verwoerd vof?