Klacht VeryVoga: Geen goederen, wel een incassobureau

Oosten11

Mijn vrouw heeft in september 2020 2 truitjes besteld bij VeryVoga. Ze heeft gekozen om via Klarna achteraf te betalen. Na een tijdje ontving ze 1 truitje, de helft dus van de bestelling. De andere trui is nooit afgeleverd geweest. Het truitje voldeed niet aan de wensen en werd retour afzender gezonden.
Na diverse telefoontjes en mailwisselingen, gepauzeerde betalingsstop bij Klarna, zgn. om meer onderzoek te doen, zijn we na bijna een jaar nog geen steek verder gekomen dan dat we een incassobureau op ons dak gestuurd hebben gekregen.
De Alektum Group in Amsterdam wil nu geld zien, inmiddels opgehoogd met 40 euro incassokosten.
VeryVoga is alleen per klachtenformulier te bereiken maar dan moet je wel eerst een account bij deze firma aanmaken. Niet te vertrouwen dus gegevens krijgen ze van mij niet.

We willen geen contact meer met VeryVoga, Klarna en Alektum Group over de betaling van een bestelling die we deels nooit hebben ontvangen en de andere helft is geretourneerd

Wij vinden dat VeryVoga hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over VeryVoga?