Opgelost door VeryVoga: Goederen worden niet geleverd maar je moet wel betalen.

Johannakate888!

Ik vermoed dat ik mijn bestelling heb geplaatst bij een niet legitiem bedrijf. Kreeg binnen een paar uur na mijn bestelling bericht dat mijn bestelling al verzonden was, dit stond in het onderwerp. Verderop in de mail staat er dan heel tegenstrijdig dat ze er alles aan doen de bestelling te bezorgen op mijn “belangrijke dag”??? en dat ze me op de hoogte zullen houden van de informatie die ze van hun kleermakers krijgen??! Wat? Is het nu verzonden of niet? Toen maar de reviews op internet gelezen en iedereen heeft het over oplichting, niets ontvangen, incassobureaus die op ze af worden gestuurd etc. Het is nu een week later en ik heb niets meer vernomen maar krijg wel de rekening van afterpay. Dit neigt wat mij betreft zeer naar oplichting en dit bedrijf moet een halt worden toegeroepen. Denk niet dat ik mijn goederen nog zal ontvangen.

Ik wil de bestelde goederen ontvangen en van de kwaliteit die je op de foto’s ziet want ook daar klaagt men over dat het absoluut van slechte kwaliteit is.

Wij vinden dat VeryVoga hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Johannakate888!
Heb vandaag alle bestelde artikelen in goede orde ontvangen. Niks mis mee, netjes ingepakt, artikelen zagen er goed uit zoals op de website, prima! Dus achteraf gezien heb ik geen klachten over VeryVoga en ben ik het dus niet eens met alle slechte reviews die ik over ze gelezen heb.

Ook een klacht indienen over VeryVoga?