Klacht Verzekeringsklachten.nl: Beschimpt worden als je een vraag stelt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 327167
Gebruiker
moharr
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Even een overzicht van de correspondentie met deze site.
Ik mail een vraag: is het toegestaan om een schaderapport van een auto op te maken op basis van oude foto's. Een algemene vraag dus.

De reactie, uiteraard anoniem:
'Wat kunnen wij nu aanvangen met een dergelijke opmerking zonder verdere stukken????'

Mijn reactie: "Een vreemde manier van communiceren kan ik stellen en helaas anoniem.
Mijn vraag was of het is toegestaan een schade vast te stellen op basis van oude foto's. Als u voor een fatsoenlijk antwoord aanvullende info behoeft, had ik dat graag gehoord."

En wat kreeg ik, wederom anoniem terug?:
"Het is dus niet zo handig als mensen onze site niet lezen en óók geen fatsoenlijke vraag formuleren, niks toezenden, maar wél verwachten een fatsoenlijk antwoord te ontvangen. "

Als je beschimpt wil worden door mensen met een contactueel gebrek met de aanpak van "de kritische ouder", zonder een antwoord te krijgen,adviseer ik iemand eens een vraag bij dit nutteloze loket te deponeren. Ik ben geen masochist dus ik zal dit niet nogmaals doen. Ik heb al genoeg aan mijn hoofd met het vinden van een competent beantwoorder aangaande de inhoudelijke vraag zelf.

Gewenste oplossing

Ik verwacht totaal niets van dit bedrijf, hooguit meer modder als reactie op deze klacht.
Geboden oplossing
Geen oplossing maar ik had niets anders verwacht
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Verzekeringsklachten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Verzekeringsklachten.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen