Klacht Verzekeruzelf.nl: Stoppen met verstrekken van groene kaart en aangeven per nota van autom. afschrijving per post

C06 lidnummer: 08925259

Dit bedrijf dumpt alle ellende met internetverbindingen; PC's en printer zo op het bord van z'n klanten.
Dit bedrijf gaat te ver; een éénmalig bericht per post voor de nota, ca. één mnd. vooraf, met de nieuwe groene kaart, is essentieel om de automatische overschrijving vooraf gereed te maken, en een groene kaart zelf uitprinten legt een groot beslag op de fin. middelen van veel klanten.
Gezien uw promotie verzoek ik u hier met deze verzekeraar te overleggen om tot inkeer te komen

zie hierboven; iedere klant moet de mogelijkheid hebben om zonder tussenkomst van een E-mail verzoek, permanent over de nota en de groene kaart te kunnen beschikken.

Verzekeruzelf.nl
    Beste meneer,Verzekeruzelf.nl is een internetverzekeraar. Dat betekent dat al onze communicatie verloopt via de mail of onze website. Uw facturen kunt u altijd terugvinden in uw digitale dossier. Onder de tab "Mijn mail + facturen" worden alle mails en facturen die wij u sturen bewaard. Sinds kort versturen wij de groene kaart ook via het internet. Zo heeft u de kaart altijd bij de hand. In de meeste landen is de groene kaart niet verplicht. Het is dan dus niet nodig om de kaart te printen (zie http://bit.ly/MImYsF). In uw geval is uw huidige (door ons geprinte) groene kaart nog geldig tot 09-08-2014. Met vriendelijke groet,Verzekeruzelf.nl
    C06 lidnummer: 08925259
    Verzekeruzelf.nl ontpopt zich als een blinde organisatie zonder oog voor de problemen die zich bij internet kunnen voordoen. Ik heb op 16 dec. 2013 een kapot modem en zat daardoor 15 dgn. zonder telefoon en internet. Het modem was 4,5 jaar oud. Ik kon niet bellen. maar ook niet gebeld worden, ook E-mailberichten worden met mailer-daemon naar afzender teruggezonden.
    Ik ben met een interval van hoogstens 1x per 2 dgn. met m'n laptop naar vrienden gereisd om e-mails te wisselen.
    Contractbreuk.
    Verzekeruzelf.nl
    Beste meneer,U heeft er voor gekozen om een verzekering af te sluiten bij Verzekeruzelf.nl. Wij zijn een internetbedrijf. Eén van de voorwaarden om bij ons een verzekering af te sluiten, is dat wij uw premie kunnen incasseren door middel van een automatische incasso en de communicatie verloopt via de mail. Dit vermelden wij ook op de website. Een internetstoring is natuurlijk erg vervelend. Toch is het tegenwoordig heel eenvoudig om op verschillende locaties toegang te krijgen tot uw mail. Denk bijvoorbeeld aan vrienden en familie, of de bibliotheek. Met vriendelijke groet,Verzekeruzelf.nl

Ook een klacht indienen over Verzekeruzelf.nl?