Opgelost door Verzekeruzelf.nl: Verplichte kostenverhogende modules aansmeren zonder deze na te leven

Cnyx

Verzekeraar is telefonisch onbereikbaar, weigert een terechte claim te verhalen op de tegenpartij en staat klanten uitsluitend per mail zeer onvriendelijk en vak onbewaam te woord. Wees verstandig en kies een verzekeraar met een telefoonnummer en die klanten wel waardeert

failliet gaan

Verzekeruzelf.nl
    Beste C. Toonstra,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent!

Gisteren namen we telefonisch contact met u op en gaven we uitleg over de situatie. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit natuurlijk graag.

We wensen u een prettige dag!

Verzekeruzelf

Cnyx
De verzekeraar heeft telefonisch contact opgenomen en een en ander zeer duidelijk en vriendelijk helder gemaakt. Ik heb de klacht geplaatst uit onvrede maar die is volledig weggenomen. De telefonische bereikbaarheid wordt besproken. Ik laat de klacht staan omdat ook gezegd mag worden dat ik als klager iets te snel ben geweest met het uitten van mijn onvrede over een miscommunicatie. Verzekeruzelf.nl heeft deze ietwat te snel geplaatste klacht zeer goed opgelost.

Ook een klacht indienen over Verzekeruzelf.nl?