Klacht Verzekeruzelf.nl: Wij krijgen geen reactie op onze klachten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 462408
Gebruiker
Golfen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben vorig jaar bij verzeker uzelf een aanrijding tijdens vakantie in Frankrijk gemeld.
De schade aan beide voertuigen was echter zeer klein. Wij en de tegenpartij hebben de schade niet geclaimd en zullen dat ook niet doen. De claim is dus € 0,00.
Wel zijn wij teruggegaan in no claim. (van 78% naar 60%) Dit werd ons achteraf, te weten in januari 2020 met terugwerkende kracht vanaf 1 juli 2019 in rekening gebracht.
Ee terugval in no claim bij claimen van schade lijkt mij normaal maar zolang er geen shade is geclaimd lijkt mij dit niet terecht.
Inmiddels proberen wij bij Verzeker Uzelf de terugval in no claim terug te laten corrigeren. Wij krijgen op onze mails echter geen reactie.
De verzekeringspremie werd per 1 juli dermate verhoogd (van 87,10 naar € 102,94) dat wij besloten de verzekering per 1 juli te beëindigen. VerzekerUzelf blijft echter incasseren en zodra wij storneren krijgen wij een melding dat de incasso niet uitgevoerd kan worden en dat wij in gebreke zijn gebleven....
Wij hebben echter steeds direct gereageerd met de mededeling dat de verzekering is opgezegd.
De enige reactie die wij ontvangen is een (automatische) ontvangstbevestiging.


De oplossing

Correctie van de schadevrije jaren met terugwerkende kracht: er is geen schade geclaimd.
Correctie van de premie met terugwerkende kracht vanaf juli 2019.
Correctie van schadevrije jaren bij Roy Data
Geen bedragen meer incasseren en geen mail meer sturen dat wij in gebreke blijven: de verzekering is beëindigd.
Reageren op onze mail aan VerzekerUzelf.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Golfen
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen reactie ontvangen van verzeker uzelf ......!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Verzekeruzelf.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen