Klacht Verzorgd besparen: Contract overzetten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 574494
Gebruiker
Georgina Pruyt escabache
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ben heel agressief benaderd door mensen van uw bedrijf.nu is mijn contract opgezegd bij essent waar ik heel tevreden overwas.zit nu waarschijnlijk met een boete ye danken aan uw personeel. Ik laat het hier niet bij zitten!hoop dat u hier op reageert .Gr.georgina Pruyt

Gewenste oplossing

Liefst alles opzeggen!
Geboden oplossing
Bedrijf heeft niet gereageerd probleem zelf opgelost
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Georgina Pruyt escabache
    Datum
    Ben benieuwd!!!!!op uw reactie!!!!
  2. Auteur
    Verzorgd besparen
    Datum
    Beste Georgina,

    Wij vinden het jammer om te horen dat je dit zo ervaren hebt! Onze adviseurs doen altijd hun uiterste best om een zo goed mogelijk aanbod te doen, en de keus is dan altijd uiteraard aan u om te beslissen of u hiermee akkoord gaat of niet. Om te kijken wat hier precies gebeurt is, wil ik dit graag intern oppakken.
    Zou je je gegevens willen sturen naar: klantenservice@verzorgdbesparen.nl
    Mijn collega's van de klantenservice zullen u hierover op de hoogte houden.

    Met energieke groet,
    TK
    Verzorgd Besparen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Verzorgd besparen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen