Klacht Verzorgd besparen: Misleiding

Zonnebloem

Verzorgd besparen bood mij ipv contract bij Greenchoice van 150 euro een contract aan van 126 euro bij Innova Vervolgens sturen ze een vrijblijvende offerte en blijkt een contract te zijn.
Bellen bellen bellen en geen gehoor om het op te zeggen want opeens was t een contract van 196 euro en nog een bedrag admin. 45 euro.
Heel gedoe om een herroeping te sturen daar kon je niet in schrijven..dus ik was te laat.
Nu mag ik 250 boete betalen om van Innova naar Greenchoice terug te gaan ....fijne kerst
Trap nooit in mooie praatjes van verzorgd besparen staat oplichting bij op google maar innova vindt het een betrouwbaar bedrijf. Dieptriest .

Mijn boete van 250 overstap na misleidend voorstel betalen.
Ik kan ook niet meer in het bestand van de sms van verzorgd besparen dat bericht is "verlopen"

Verzorgd besparen
    Beste heer/mevrouw de Schepper - Mols,

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u dit zo ervaren heeft en dat het niet helemaal is gelopen zoals het zou moeten. Om inzicht te krijgen in uw situatie en om de klacht op te pakken, vraag ik je om deze klacht te sturen naar onze klantenservice. dit kan naar: klantenservice@verzorgdbesparen.nl
    Hierin graag je postcode+huisnummer en telefoonnummer benoemen zodat wij vanuit ons alle gegevens erbij kunnen pakken.

Ik hoop je hiermee eerst voldoende geholpen te hebben,
    Met energieke groet,
    TK
    Verzorgd Besparen

Ook een klacht indienen over Verzorgd besparen?