Klacht Verzorgd besparen: Stalking

Iris

Reeds enkele maanden geleden ben ik meermaals lastig gevallen door dit bedrijf. De gemiste oproepen liepen op tot 22 per week en verzoeken om ermee te stoppen hielpen niet. Uiteindelijk leek de klacht opgelost via deze website. Ik bleek 3x in het systeem te staan bij hun en dit werd per ommegaande verwijderd. Het is enkele weken goed gegaan. Ik heb me sindsdien nergens voor aangemeld en sta geregistreerd in het bel-me-niet register. Desondanks had ik vorige week een nieuwe gemiste oproep en werd ik afgelopen maandag 30 augustus wederom gebeld. Dit keer door een verrekte asociale dame. Ik legde uit hier niet van gediend te zijn inclusief de uitleg over wat er zoal aan vooraf is gegaan. Ze concludeerde terecht dat ik dus geen interesse had? inderdaad. En daarop ging ze doodleuk door dat dat niet verstandig was omdat ik toch echt besparen kon. Uiteindelijk heb ik noodgedwongen de verbinding moeten verbreken omdat er maar niet geluisterd werd. Ik heb dit keer de klacht ook gemeld bij ACM en overweeg bij een volgende keer een aangifte wegens stalking. Ik ben hier niet van gediend en dit bedrijf moet nu echt gaan stoppen.

Indien dit bedrijf mij nog 1 keer belt onderneem ik juridische stappen en eis ik via rechterlijke weg een schadevergoeding. Dit is gewoonweg stalking.
Er is NIKS gebeurd. Een aanfluiting.

Iris
    Ik overweeg juridisch stappen.
    Verzorgd besparen
    Beste Iris,

Wat vervelend te moeten horen dat je dit zo ervaren hebt. Sinds 1 Juli 2021 bestaat het BelMeNietRegister niet meer, omdat er sinds die datum alleen gebeld mag worden met Opt-In Data. Hier werken wij dus uiteraard ook mee. Graag zoek ik voor je uit via welke weg je gegevens toch bij ons terecht zijn gekomen. Zou je een mail willen sturen naar ons? dit kan naar: gegevens@verzorgdbesparen.nl
    Hierin graag je gegevens en je klacht sturen, mijn collega's zullen dit voor je uitzoeken en je hiervan op de hoogte houden.

Mocht je nog verdere vragen hebben, hoor ik ze graag!

Met energieke groet,
    DS

Ook een klacht indienen over Verzorgd besparen?