Klacht Vesta Payment Solutions: onduidelijke afschrijving

Klachtnummer
# 163660
Gebruiker
PaulVanthoor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,

Bij controle van mijn rekeningnummer zag ik dat uw firma elke maand € 4 afschrijft van rekeningnummer NL55ABNA0479803862 tnv P.E.M. Vanthoor. De omschrijving is Vodafone NL opwaarderen en de laatste afschrijving dateert van 14 maart 2016 met een betalingskenmerk 10V5B2VX7W.

Ik heb Vodafone om een uitleg gevraagd maar ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Graag ontvang ik van u een opgave waar dit over gaat, het zegt mij namelijk niets.

Paul Vanthoor, Gsm 06-51224577 of p.vanthoor@anac.nl

De oplossing

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vesta Payment Solutions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen