Klacht Vesta.nl: Bobbels in formica tafelblad

Klachtnummer
# 34966
Gebruiker
Hanneke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb 5 jaar geleden bij Vesta een tafel gekocht van 1780 € en vertoont nu allemaal bobbels .
Heb contact gehad met het bedrijf en er is een onderhoudsman geweest .
Conclusie : het zou aan het onderblad kunnen liggen en het is zichtbaar door het strijklicht . Aangezien de garantietijd 3 jaar is hebben ze het aanbod gedaan om een nieuw blad te leveren tegen betaling van 500 € .
Mijn idee is dat het een fabricagefout is ,bv .geen goede verlijming .
Daarbij komt dat het probleem al langer bestaat maar door privé omstandigheden niet eerder heb kunnen reageren .
Ik vindt dat dit ook na vijf jaar niet mag gebeuren .
Heb ook het aanbod gedaan om 250 € te betalen want ik vindt het niet terecht om zoveel te betalen .

Gewenste oplossing

Ik wil van het bedrijf of fabrikant erkenning van het probleem en ben eventueel bereid om 250€ te betalen .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vesta.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vesta.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen