Wij vinden dat Vesta.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vesta.nl: Bobbels in formica tafelblad
Details
Klacht
Heb 5 jaar geleden bij Vesta een tafel gekocht van 1780 € en vertoont nu allemaal bobbels .Heb contact gehad met het bedrijf en er is een onderhoudsman geweest .
Conclusie : het zou aan het onderblad kunnen liggen en het is zichtbaar door het strijklicht . Aangezien de garantietijd 3 jaar is hebben ze het aanbod gedaan om een nieuw blad te leveren tegen betaling van 500 € .
Mijn idee is dat het een fabricagefout is ,bv .geen goede verlijming .
Daarbij komt dat het probleem al langer bestaat maar door privé omstandigheden niet eerder heb kunnen reageren .
Ik vindt dat dit ook na vijf jaar niet mag gebeuren .
Heb ook het aanbod gedaan om 250 € te betalen want ik vindt het niet terecht om zoveel te betalen .
Gewenste oplossing
Ik wil van het bedrijf of fabrikant erkenning van het probleem en ben eventueel bereid om 250€ te betalen .Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.