Klacht Vestakozijn: Na aanbetaling geen levering maar ook geen enkele vorm van communicatie meer.

Klachtnummer
# 653307
Gebruiker
C. Schultz
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Maart 2022 aanbetaling van ruim 5000,= gedaan. Tot op heden geen kozijnen geleverd maar nog erger, geen enkele vorm van communicatie meer met de directeur van Vesta Kozijn. Lijkt van de aardbodem verdwenen. Reageert niet op app, telefoon, mail.

Gewenste oplossing

Aanbetaling retour of levering en plaatsing kozijnen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vestakozijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vestakozijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen