Wij vinden dat Vesteda Property Management hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vesteda Property Management: Betaling
Details
De klacht
Mijn verhuurder Vesteda heeft mij na informatie in de regio in het gelijk gesteld over een bedrag van 347.25 Euro maar maakt dit bedrag maar niet over ! Stedin heeft nieuwe slimme meters gas/elektra geplaatst en constateerde een gaslek .Dus even op een kleine tijdbom geleefd ! Dit is direct opgelost ( geheel nieuwe gasleiding ) maar kreeg van Essent een jaarrekening met een extra te betalen bedrag ad 347.25 + verhoging van de maandlasten.Dit is weg gelekt gas te constateren op de jaar rekeningen 2014-2015-2016 . Vesteda heeft deze gegevens aan mij op gevraagd en deze heb ik verstuurd en geven mij gelijk dat zij verantwoordelijk zijn.Maar gaan dat pas in 2017 bekijken en daar ben ik het niet mee eens !! Op dit extra bedrag boven op mijn maandlasten zit ik ook niet te wachten.Ik heb al 4 mails verstuurd aan Mevrouw Scheen van Vesteda maar er wordt gewoon niet op gereageerd ! Ook geen bericht van aankomst zo als het hoort,niet erg professioneel !! M.Boortman 0641199790De oplossing
Snelle betaling van 347.25 op rekening 82975 t.n.v.M.BoortmanBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.