Klacht Vesteda Property Management: Betaling

# 190529
Jessica328

Mijn verhuurder Vesteda heeft mij na informatie in de regio in het gelijk gesteld over een bedrag van 347.25 Euro maar maakt dit bedrag maar niet over ! Stedin heeft nieuwe slimme meters gas/elektra geplaatst en constateerde een gaslek .Dus even op een kleine tijdbom geleefd ! Dit is direct opgelost ( geheel nieuwe gasleiding ) maar kreeg van Essent een jaarrekening met een extra te betalen bedrag ad 347.25 + verhoging van de maandlasten.Dit is weg gelekt gas te constateren op de jaar rekeningen 2014-2015-2016 . Vesteda heeft deze gegevens aan mij op gevraagd en deze heb ik verstuurd en geven mij gelijk dat zij verantwoordelijk zijn.Maar gaan dat pas in 2017 bekijken en daar ben ik het niet mee eens !! Op dit extra bedrag boven op mijn maandlasten zit ik ook niet te wachten.Ik heb al 4 mails verstuurd aan Mevrouw Scheen van Vesteda maar er wordt gewoon niet op gereageerd ! Ook geen bericht van aankomst zo als het hoort,niet erg professioneel !! M.Boortman 0641199790

Snelle betaling van 347.25 op rekening 82975 t.n.v.M.Boortman

Wij vinden dat Vesteda Property Management hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!