Klacht Vesteda Property Management: er wordt niet gereageerd.

Klachtnummer
# 258188
Gebruiker
De Poovere
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben al 7 weken bezig om een klacht in te dienen. Iedere keer een bevestiging: uw bericht in goede orde ontvangen, we reageren binnen 5 werkdagen. Er gebeurt niets! Ik vraag om een code om in hun systeem te komen.

De oplossing

Code om in systeem te komen om om reparatie te vragen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vesteda Property Management hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vesteda Property Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen