Klacht Vesteda Property Management: Hoge huur vermeerderd met huurverhoging van 4,9% en geen isolatie

Abel Muntinga

Door de grillen van de staat zijn wij een jaar geleden verhuisd van een sociale huurwoning naar een vrije sector woning van Vesteda.

Waar wij destijds niet op gelet hebben is de isolatie van een woning. Wij gingen er (helaas) vanuit dat bij een woning van bijna € 900 euro per maand de isolatie "gewoon" aanwezig was.

Helaas blijkt dat niet het geval te zijn. Vesteda hebben wij hierop aangesproken, maar zij gaven aan niet te isoleren. Een hoekwoning zonder spouwmuurisolatie, dakisolatie en vloerisolatie, maar wel de huur verhogen? Dat gaat er bij ons niet in. Zijn wij niet met zijn allen verantwoordelijk voor het milieu?

Daarnaast zijn er een aantal woningen in deze wijk, die wel geisoleerd worden. Wij begrijpen niet vanwaar deze willekeur. En zouden graag zien dat de woning alsnog geisoleerd wordt.

De gewenste oplossing kan een huurverlaging zijn, waardoor de stookkosten rechtgetrokken kunnen worden.

Een betere optie is om alsnog dakisolatie, spouwmuurisolatie en vloerisolatie aan te brengen zonder daarbij de huur nog een keer extra te verhogen.

Wij vinden dat Vesteda Property Management hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Abel Muntinga
    Klachten worden genegeerd door Vesteda Arnhem. Je bent en blijft vogelvrij als je via deze verhuurmakelaar een woning huurt. Spreek duidelijk af wat je wel en niet wilt VOORDAT je het huurcontract gaat ondertekenen. Wij wonen inmiddels niet meer in een woning van Vesteda mede door het onderhoud, de willekeur in huurverhoging en de arrogantie van de mensen op kantoor.