Klacht Vesteda Property Management: Lekkage en bereikbaarheid

Klachtnummer
# 114392
Gebruiker
Robin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Medewerker Vesteda,

Sinds eind maart heb ik lekkage in de badkamer. Deze lekkage is tot heden nog niet opgelost (na herhaaldelijk bezoek van loodgieters). Vesteda beloofd mij steeds over deze zaak terug te bellen maar dit gebeurt niet. Als ik Vesteda zelf bel op het spoednummer wordt er niet opgenomen en kan ik alleen mijn naam en telefoonnummer achter laten. Ik verzoek Vesteda zo snel mogelijk contact met mij op te nemen om dit probleem opgelost te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Robin

De oplossing

1. Contact met Vesteda
2. Oplossen van de lekkage
3. Eventuele compensatie i.v.m. geleden schade

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Vesteda Property Management is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vesteda Property Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen