Vesteda Property Management is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Vesteda Property Management: Lekkage en bereikbaarheid
Details
De klacht
Beste Medewerker Vesteda,Sinds eind maart heb ik lekkage in de badkamer. Deze lekkage is tot heden nog niet opgelost (na herhaaldelijk bezoek van loodgieters). Vesteda beloofd mij steeds over deze zaak terug te bellen maar dit gebeurt niet. Als ik Vesteda zelf bel op het spoednummer wordt er niet opgenomen en kan ik alleen mijn naam en telefoonnummer achter laten. Ik verzoek Vesteda zo snel mogelijk contact met mij op te nemen om dit probleem opgelost te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Robin
De oplossing
1. Contact met Vesteda2. Oplossen van de lekkage
3. Eventuele compensatie i.v.m. geleden schade
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.