Klacht Vesteda Property Management: lekkage slaapkamer

Jos en Wilma Wulms

Vorig jaar juli hebben wij een nieuwe badkamer gekregen waar we heel tevrefen mee zikn. Nu bleek na weken dat de nieuwe kraan een scheurtje aan de kant van de asngrenzende slaapkamer had. Gevolg wekenlang een lekkage waar we niks van gezien hebben omdat hiervoor het bed stond. Gevolg behang dat van de muur viel en water onder ons linoleum vloer behang hebben we moeten verwijderen en de linoleum vloer ook omdat huer niks meer mee te doen was en bol stond . En daar ik astma heb was ik genoodzaakt om op andere kamer te slapen ivm met vocht en schimmelvorming. Na vele malen vesteda op de hoogte te hebben gesteld van dit probleem zijn ze bereidt de muur te schilderen maar de vloerbedekking niet te vergoeden. Moeten wij onze verzekering voor inschakelen maar zodoende zijn wij wel onze eigen risico kwijt. Dit vinden wij niet juist is tenslotte niet onze fout. Kunt u ons hiermee helpe.

Ook vloer vergoed krijgen.

Wij vinden dat Vesteda Property Management hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!