Klacht Vesteda Property Management: Niet bereikbaar voor enige vorm van communicate en fatsoen

B.F. Waagemans

Reparatieverzoeken, achterstallig onderhoud. Veel reparatieverzoeken aan CV (radiatorknoppen) W.C, badkamer. Vesteda heeft een meldingssysteem via de site. Je plaats een reparatieverzoek of klacht op de site. Een reaktie krijg je via een 'no-reply' e-mail bericht. Dus er is geen enkele vorm van communicatie mogelijk! Cv knoppen zijn aan vervanging toe, ze laten liever tien keer het instalatiebedrijf komen dan in één keer alle knoppen te vervangen. Onderdelen van badkamer en w.c. zijn slecht, hier ook het zelfde probleem! Steeds opnieuw komen. Nu waterreservoir van de w.c. kapot. Kunstof brokkelt af, reservoir loopt steeds door. Dit mag je zelf verhelpen of via Vesteda een dure reparatie laten uitvoeren. Dat w.c. en badkamer nodig vervangen moeten worden weten ze zelf ook, er zijn in de buurt een paar renovaties geweest(nu is het potje op?) de rest mag het blijkbaar zelf opknappen! Wij wonen op een hoek, met op de buitenmuur één kleine radiator, en erg veel last van tocht. Het is niet warm te krijgen en je 'waait' bijna weg. Drive-in woning, dus woonkamer boven. De garage deur is 'open' dus erg koude vloer boven. Ook hier wordt niets aan gedaan, we moeten de kamer op 22,5 graden stoken om het wat aangenaam te krijgen. Dan voelt het wel erg besodemietert wanneer er weer een huurverhoging aan zit te komen.

In ieder geval een betere communicatie. No-reply is echt onfatsoenlijk, er wordt bovendien nergens een telefoonnummer vermeldt. Er komt nooit informatie over eventuel renovatie projecten! Vesteda 'neemt' en wil de huurder de mond snoeren.
Verstopt Vesteda zich bewust?

Wij vinden dat Vesteda Property Management hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!