Klacht Vesteda Property Management: Vesteda huurder gedraagt zich naar (aangepast moderator) en Vesteda doet NIETS

Hans

Als ik geen koopwoning had gehad zou ik graag in aanmerking komen voor een huurwoning bij Vesteda, omdat ik uit ervaring weet dat wanneer je huurder bent bij Vesteda, je jezelf Naar kunt gedragen (aangepast moderator) kunt gedragen jegens je buurtgenoten zonder dat Vesteda actie onderneemt tegen je. Mijn achterbuurman (huurder bij vesteda)heeft in zijn tuin een foto van mij geplaatst; zichtbaar voor mij als ik in mijn tuin sta; met mijn naam, en de woorden 'gluurder' 'milieuterrorist' en 'smaadpleger' er aan toegevoegd.
Dit enkel omdat wij graag zouden willen dat meneer zijn tuin (10meter hoog onkruid, overhang en troep onderhoudt.
Bovenstaande foto is helaas slechts een klein fragment van het nare gedrag (aangepast moderator) wat deze huurder van vesteda tentoonspreidt jegens mijn gezin en een aantal van zijn buurtgenoten in heden en verleden.
Hij heeft een camera in zijn tuin staan die over de schutting gluurt (hoezo gluurder)
EWen bouwlamp in zijn tuin staan die onze tuin inschijnt
Mij natgespoten toen ik aan mijn kant van de tuin de overhang wegsnoeide
etc etc.

Een ex buurvrouw is al min of meer vanwege zijn nare (aangepast moderator) gedrag verhuisd, en ook zijn huidige buren zijn zijn gedrag meer dan zat.
Vesteda is hier maar al te goed van op de hoogte maar doet haar best om ons als buurtgenoten op nare (aangepast moderator) wijze af te poeieren met smoesjes en als redelijkheid verpakte onwil. NIETS wordt gedaan tegen dit nare (aangepast moderator) gedrag.
Dus Vesteda, waarom nemen jullie niet je verantwoordelijkheid? Waarom laten jullie mij en mijn gezin en mijn buurtgenoten doelbewust zitten met het nare (aangepast moderator) gedrag van één van jullie huurders?

Zorg dat je huurder zich gedraagt, en kom niet met smoesjes, ontwijkende antwoorden en verdere onzin.

Want jullie laksheid voedt zijn nare (aangepast moderator) gedrag alleen maar.

Hans
    Nog steeds niet opgelost.
    Vesteda Property Management
    Beste heer Esders,

Wij beseffen dat wij u niet tevreden kunnen stellen. Inmiddels heeft u via e-mail een reactie van ons ontvangen met een toelichting.

Hans
De medewerkers van Vesteda blinken uit in het afschuiven van verantwoordelijkheden, het doelbewust niet beantwoorden van vragen, het op even doorzichtige als walgelijke wijze ons proberen af te poeieren met valse argumenten, en vooral: het NIETS ondernemen tegen een van hun gestoorde huurders die aantoonbaar overlast veroorzaakt en zich niet aan de door Vesteda opgelegde woonregels houdt.

Ook een klacht indienen over Vesteda Property Management?