Klacht Vesteda Property Management: Vesteda maakt het onmogelijk je woonruimte op een normale manier te betreden.

Klachtnummer
# 289661
Gebruiker
Nejal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs zijn de sleutels tot de openbare ruimte vervangen voor Tags (clazina kouwenbergzoom, Prinsenland/ Rotterdam). Je zou verwachten dat alle bewoners van de woningen in ieder geval 2 tags krijgen. 1 om te gebruiken en 1 reserve. Dit is echter niet het geval. Ik heb 1 tag ontvangen! Ik heb geprobeerd in contact te komen met vesteda en krijg eerst te horen dat er een probleem is met de aanlevering van tags en vervolgens dat ieder huishouden maar 1 tag krijg. Tot mijn grote verbazing hebben AL mij buren en 3! Nadat dit aangegeven te hebben bij vesteda, krijg ik als reactie dat iedereen er maar 1 heeft en het niet kan dat mijn buren er 3 hebben. Mocht ik er nog 1 willen ontvangen dan zal ik er 81 euro voor moeten betalen. Op 18-dec heb ik een officiele klacht ingediend, hier heb ik helaas nog niks op terug ontvangen. Ik probeer al de hele week de klantenservice te bereiken maar ook hier kom ik niet doorheen! Ik ben ten einde raad.

De oplossing

Ik zou graag zsm nog 2 tags willen ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Vesteda Property Management is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vesteda Property Management?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen