Klacht Vesteda Property Management: Vesteda maakt het onmogelijk je woonruimte op een normale manier te betreden.

Nejal

Onlangs zijn de sleutels tot de openbare ruimte vervangen voor Tags (clazina kouwenbergzoom, Prinsenland/ Rotterdam). Je zou verwachten dat alle bewoners van de woningen in ieder geval 2 tags krijgen. 1 om te gebruiken en 1 reserve. Dit is echter niet het geval. Ik heb 1 tag ontvangen! Ik heb geprobeerd in contact te komen met vesteda en krijg eerst te horen dat er een probleem is met de aanlevering van tags en vervolgens dat ieder huishouden maar 1 tag krijg. Tot mijn grote verbazing hebben AL mij buren en 3! Nadat dit aangegeven te hebben bij vesteda, krijg ik als reactie dat iedereen er maar 1 heeft en het niet kan dat mijn buren er 3 hebben. Mocht ik er nog 1 willen ontvangen dan zal ik er 81 euro voor moeten betalen. Op 18-dec heb ik een officiele klacht ingediend, hier heb ik helaas nog niks op terug ontvangen. Ik probeer al de hele week de klantenservice te bereiken maar ook hier kom ik niet doorheen! Ik ben ten einde raad.

Ik zou graag zsm nog 2 tags willen ontvangen.

Wij vinden dat Vesteda Property Management hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!