Klacht Vesteda Property Management: Vesteda negeert vraag

Liesbeth Oerlemans

Een huurder met een gelijk huis als het mijne betaalt 14% minder huur. Vesteda schrijft echter dat we dezelfde huur betalen. Ik heb een kopie van het huurcontract dat het niet zo is. Daarna kreeg ik een brief dat de oppervlakte anders zou zijn. als dit al zo is dat gaat dit werkelijk om minimale verschillen. Ik heb de directie om een adequate oplossing gevraagd. Die schrijven dat de huur wordt aangepast bij een verschil van 10%. daar is hier sprake van, maar de directie schrijft dat dit niet zo is. Dit is brief nummer drie met leugens. Ik vind het verbijsterend hoe Vesteda met huurders om gaat.

Een huurverlaging zodat mijn huur hetzelfde als van een gelijkwaardig pand (huurverlaging 126 euro per maand). Inmiddels loopt de klacht al vanaf januari. Ik verwacht als compensatie van de ongelooflijk onbeschofte manier van communiceren (namelijk leugen op leugen op leugen) dat ik ook gecompenseerd word voor de periode vanaf januari dat ik mijn brief schreef.

Wij vinden dat Vesteda Property Management hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!